Päätin nyt välillä hieman kirjoittaakkin tänne. Elikkä joo, työharjoittelussa olen nyt ollut melkein kaksi kuukautta. Sanomalehden toimittajana olen pyörinyt ties missä. ;) Mielenkiintoista on ollut ja olen saanut tavata erilaisia ja persoonallisia ihmisiä.

Aluksi minua jännitti aivan järjettömästi. Kädet vapisivat, polvet löivät koukkua, hiki valui pitkin nenänvartta ja sydän hakkasi tuhatta&sataa. Valokuvaa ottaessa meinasin pudottaa kameran lattialle. Olisi tullut kallis lasku. Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt. -__-* Nyt olen jo melkein vanha tekijä. >:D
Kamerat ei tipu enää. *koputtaa puuta*

(ASIASTA TOISEEN. Ennakkotehtävien teossa olikin ressiä kerrakseen. Aiemmin julkaistu piirroskuva kertoi tilanteen parhaiten)

Työharjoittelua on enää jäljellä vain pari päivää ja jos rehellisiä ollaan.... Olen oikein odottanut, että pääsen takaisin kouluun. :D Tapaa taas kavereita ja pääsee punkkaamaan Kauhajoelle melkein omaan asuntoon. <3

No mutta, tulipa mieleeni. Voisin laittaa tänne sarjakuviksi piirrettyjä työtilanteita. Katsotaan nyt mitä saan aikaiseksi, kun on se isompikin sarjisrojekti alla. (Mikä valmistuu todella etanavauhtia ja luulen, että pääsen siihen kunnolla käsiksi vasta kun olen kesälomalla.)

Mutta näihin tunnelmiin ja kuviin. :P